Informacje


Witamy w systemie rejestracji kandydatów na studia zagraniczne ERASMUS !


Aby zarejestrować się w systemie elektronicznej rejestracji najpierw należy się zalogować do systemu. Login i hasło użytkownik otrzyma po kliknięciu na lewym panelu strony łącza "Nowe konto". Przypominamy, że login to numer dokumentu tożsamości (np. ABC123456). Po poprawnym zalogowaniu się do systemu należy wypełnić wszystkie wymagane pola. Prosimy korzystać z panela po lewej stronie ekranu w celu przechodzenia do kolejnych stron systemu rejestracji. Po wypełnieniu wymaganych pól na każdej stronie należy je zapisać klikając przycisk "Zapisz". Jeżeli system stwierdzi brak wypełnienia wymaganych pól lub niepoprawne ich wypełnienie dane nie zostaną zapisane w systemie - w takim wypadku użytkownik zostanie poinformowany, które pola należy wypełnić lub poprawić

Liczba połączeń z systemem nie jest ograniczona. W każdej chwili można zalogować się do systemu ponownie i poprawić lub uzupełnić swoje dane.

Po wprowadzeniu danych użytkownik może wydrukować niezbędne dokumenty. Do wydrukowania dokumentów konieczna jest obecność w systemie użytkownika aplikacji  Acrobat Reader, lub równorzędnej.

W przypadku jakichkolwiek problemów z działaniem systemu prosimy najpierw sprawdzić dział "Awarie". Jeśli to nie pomoże prosimy pisać na adres rekrutacja@up.wroc.pl