System Elektronicznej Rezerwacji Sal
Witamy w Systemie Elektronicznej Rezerwacji Sal. Dzięki temu systemowi możesz:
- sprawdzić, kiedy wybrana sala jest wolna
- zarezerwować salę w dogodnym dla Ciebie terminie
- sprawdzić wyposażenie sali
- wyszukiwać sale według różnych kryteriów
- zrobić wydruki
Posiadając uprawnienia administracyjne możesz:
- dodawać i usuwać sale, które można rezerwować
- odmawiać lub zezwalać na rezerwację sal, którymi administrujesz
- edytować wyposażenie sal
Aby rozpocząć pracę z programem musisz zarejestrować się w systemie. Wybierz na lewym panelu opcję Rejestracja i wypełnij formularz. Jeżeli chcesz posiadać uprawnienia do edycji sal, zwróć się z prośbą do administratora systemu wysyłając maila na adres: admin@wnoz.up.wroc.pl. W mailu podaj swój login, który założyłeś w systemie rezerwacji sal.
Nie potrzebujesz rejestrować się w systemie, jesli chcesz tylko zobaczyć, jakie sale w jakich terminach są wolne lub zajęte. Bez rejestracji możesz także zobaczyć informacje o wyposażeniu poszczególnych sal.
Życzymy miłej pracy z systemem