System Elektronicznej Rezerwacji Sal


Witamy w Systemie Elektronicznej Rezerwacji Sal. Dzięki temu systemowi możesz:

  • sprawdzić, kiedy wybrana sala jest wolna
  • zarezerwować salę w dogodnym dla Ciebie terminie
  • sprawdzić wyposażenie sali
  • wyszukiwać sale według różnych kryteriów
  • zrobić wydruki

Posiadając uprawnienia administracyjne możesz:

  • dodawać i usuwać sale, które można rezerwować
  • odmawiać lub zezwalać na rezerwację sal, którymi administrujesz
  • edytować wyposażenie sal

Aby rozpocząć pracę z programem musisz zarejestrować się w systemie. Wybierz na lewym panelu opcję Rejestracja i wypełnij formularz. Jeżeli chcesz posiadać uprawnienia do edycji sal, zwróć się z prośbą do administratora systemu wysyłając maila na adres: admin@wnoz.up.wroc.pl. W mailu podaj swój login, który założyłeś w systemie rezerwacji sal.

Nie potrzebujesz rejestrować się w systemie, jesli chcesz tylko zobaczyć, jakie sale w jakich terminach są wolne lub zajęte. Bez rejestracji możesz także zobaczyć informacje o wyposażeniu poszczególnych sal.

Życzymy miłej pracy z systemem